מערכת CRM מומלצת מסדירים רק בבית תוכנה שמפתח לחברות הקידום

על מערכת ה- CRM לבית העסק שלכם לא מומלץ להתפשר, ולכן כאשר אתם נדרשים להסדיר אותה אנו מאד ממליצים להסתמך על בית תוכנה ייעודי שמתמחה בפיתוח שלה, ולא בהכרח על חברת הקידום המלווה שלכם. ממשק ניהול לקוחות נוצר, בראש ובראשונה, בשבילכם ולמענכם, כדי לדאוג לקשר נוח מבחינה טכנולוגית עם הלקוחות שלכם. הרמה הטכנולוגית של טיב הקשר עם הלקוחות נשמעת כרעיון לא כל כך חשוב כאשר יש רק 1-3 לקוחות לטפל בהם, אבל ברגע שאתם תגדלו ותצברו עשרות רבות מהם, אתם תצטרכו שיהיה לכם ממשק טיפול יעיל שיידע לפלטר את הבקשות השונות ולהעמיד את הכרטיסיות שלהם בצורה מסודרת כדי שיהיה לכם פיקוח מלא על הפעילות מולם. מהן הדרישות מכזו מערכת וכיצד הן יכולות להיטיב עמכם?

מעקב יעיל אחרי סטטוס הלקוח

עם מערכת CRM מומלצת אתם יודעים בדיוק איפה הלקוח שלכם נמצא בכל שלב מולכם, למה הוא מחכה, במסגרת הפעילות שלכם, מה הבטחתם לו בעבר והאם צפויות פגישות ביומן. כאשר אתם במעקב טוב אחרי הלקוח, אתם וגם הוא מיושרי קו ביחסים העסקיים וצפויה עבודה פורייה וללא הפתעות ממי מהצדדים.
חלוקת עבודה ERP
העסק שלכם, שבגינו נוצרו לכם לקוחות, קשור לפעילויות מחשוב? מצוין! ממשק ה- ERP של מערכת CRM מומלצת הוא בדיוק בשבילכם. אתם יכולים להזין אליו משימות, לשייך לכל עובד עבודה ייעודית וליצור מעקבים אחרי הפעילויות הללו, על מנת לדעת שהן מבוצעות ולעבור לשלבים הבאים של האינטראקציה עם הלקוחות שלכם.

מעבר קל ומהיר בין מסכים

חלונות לא נטרקים ונסגרים בכזו קלות ויש הרבה מאד מרווח ומקום לטעויות אנוש, שכן מדובר באחת האפליקציות הכי מאופקות שישנן. שום פעולה לא תלווה בסגירה או במחיקה של חומר ללא הודעות לא מעטות שאתם בטוחים בפעולתכם. בכך, מתאפשר גם לעובדים חסרי ניסיון לעבוד עם מערכת זו, להזין אליה פרטים ולקחת חלק פעיל בדיווח הפנים ארגוני ומול הלקוחות באופן מדויק וללא עוררין.

התאמה מושלמת של הגרפיקה החיצונית

לא חובה להתבסס על סט גרפי אחיד. בכל בית עסק ניתן להתאים את המיפוי הגרפי המושלם לעבודה באמצעות מערכת CRM מומלצת: פונטים, גדלים, צבעים ורקע. בדרך זו אתם מגבשים לעצמכם מערכת מושלמת לעבודה, עם תנאי נראוּּת הנדרשים לדעתכם אשר מתאימים להרגלי עבודתכם. זה מה שחשוב באמת בחיפוש אחר מערכת CRM מומלצת שתשרת אתכם כמו שצריך.